balíček poradenství

 

Balíček konzultací obsahuje jednu schůzku (2 hod.) se svatebním poradcem a k tomu 2 telefonní hovory (každý až 15 minut) pro dodatečnou pomoc nebo diskuzi před setkáním.

Pro každou oblast, kterou budete zařizovat, vám předložíme rady a tipy ucelenou a přehlednou formou (svatební menu, květiny a dekorace, šaty, boty a doplňky, fotograf, kameraman, oznámení, snubní prsteny, dort a koláčky, doprava, ubytování, svatební večírek, svatební cesta, rozpočet svatby, formality, tradice…).

Doporučíme vám místo pro Váš svatební obřad (úřední, církevní, zahrady, hrady – název, lokalita, velikost, ceny, výhody a nevýhody, kontaktní informace) a k němu vhodnou lokalitu pro Vaši svatební oslavu/hostinu (název, lokalita, velikost, ceny, výhody a nevýhody, kontaktní informace) podle vašich představ a z každé oblasti dodavatele služeb přesně pro vás (2-3 profesionální a spolehliví dodavatelé pro každou kategorii, např. fotografové, kameramani,  florista, kadeřníci, líčení, svatební dort a koláčky…, ke každému také kontaktní informace a osobní zkušenosti).

Poradíme vám, kde se dá ušetřit a kde raději ne, které drobnosti učiní vaši svatbu výjimečnou.

Předáme vám harmonogram svatebních příprav (kdy jít na matriku, kdy si zamluvit šaty, koupit prstýnky, kontaktovat dodavatele atd.), abyste na nic nezapomněli, kompletní informace o dokumentech, které jsou potřeba ve svatební den – kde je získat, s jakým předstihem, kde je nechat přeložit, která matrika, jaké poplatky, další úřední záležitosti k církevním obřadům atd. Dále pomůžeme sestavit přibližný rozpočet svatby a ukázkový harmonogram Vašeho svatebního dne, společně s doporučením co dělat a co ne, čemu se vyhnout, na co nezapomenout, tipy, návrhy, rady, doporučení.

Na závěr konzultace vám předáme „Svatební manuál“.