koordinace obřadu a hostiny

 

Služba koordinace svatebního obřadu a začátku hostiny pro Vás obnáší:

·       2-3 hodinové osobní konzultace před konáním svatby a následně 4 hodiny práce
        koordinátora v den svatby

·       Neomezené konzultace emailem a telefonicky

·       koordinace svatebního obřadu viz výše

·       koordinace a komunikace s hosty – dohlédneme na příjezd na obřad, vítání hostů,
        usazování hostů na obřadě, komunikace s hosty při přesunu z obřadu
        na svatební hostinu, dotazy hostů

·       neustálá asistence nevěstě a ženichovi

·       dohled nad programem ve svatební den

·       komunikace s dodavateli na obřadě a na hostině

·       V ceně je navíc zahrnuta koordinace začátku hostiny (1 hodina), kdy je nejvíce
        zapotřebí dohledu nezúčastněné osoby při usazování hostů nebo při  
        přebírání svatebních darů a kdy je zapotřebí každé ruky navíc.

·       připravíme ve spolupráci s restaurací i vše potřebné na přivítání novomanželů,
        dohlédneme na výzdobu svatební tabule