koordinace obřadu
Pokud si vše potřebné zařídíte, připravíte a zorganizujete sami, ale rádi byste si Vy i Vaši blízcí svatební den užili a chtěli byste mít jistotu, že při svatebním obřadu se nebudete muset o nic starat a vše se povede, tak právě pro Vás jsou připraveny služby našich koordinátorů a budeme rádi, když jim všechny úkoly předáte a budete si plně užívat Váš svatební obřad.
Vaše koordinátorka se postará a dohlédne za Vás na bezstarostný a hladký průběh svatebních příprav před obřadem a v místě obřadu i samotného obřadu. I to v lecčems pomůže a ulehčí.
Při koordinaci svatebního obřadu zajišťuje svatební koordinátorka (nebo koordinátorky) hladký průběh obřadu od příjezdu hostů na místo obřadu až po fotografování a odjezd hostů na hostinu.
Služba koordinace svatebního obřadu pro Vás obnáší:
· 1-2 hodinové osobní konzultační schůzky před konáním svatby na místě obřadu se
snoubenci, kde nejprve stanovíme přesný průběh a organizaci
svatebního obřadu a úkoly koordinátorky v den svatby, a následně 2 hodiny práce
koordinátora v místě obřadu
· Neomezené konzultace emailem a telefonicky
· Příprava všeho nezbytného a případné obhlédnutí místa obřadu
· Vypracování návrhu časového plánu pro svatební obřad se snoubenci
· komunikace s dodavateli a dohled nad nimi (dekorace svatebního místa, hudba,
fotograf, kameraman atd.)
· kontrola obřadního místa (výzdoba…)
· koordinace blízké rodiny, svědků a družiček
· kontrola, zda mají svědci doklady
· v případě potřeby zastoupení svědka/svědkyně
· komunikace s oddávajícím a matrikářkou nebo farářem při předání a kontrole
dokladů, prstýnků apod.
· organizace příjezdu svatebčanů, parkování vozů, uvítání a evidence příchozích
hostů a organizační pokyny, zdobení myrtou a usazení svatebních hostů
na místa
· zajištění welcome drinku nebo přípitku
· koordinace a kontrola hladkého průběhu svatebního obřadu – komunikace
s oddávajícím, nasměrování hostů
· organizace svatebního průvodu při vstupu na svatební obřad, seřazení hostů po
obřadu do špalíru
· načasování příchodu nevěsty s tou správnou hudbou
· rozdání rýže či lístků růží
· dle přání organizace svatebních zvyků po ukončení obřadu
· seznámení hostů s programem dne
· dohled a pomoc fotografovi s koordinací skupinového fotografování
· koordinace přesunu svatebních hostů na místo hostiny
· řešení dalších aktuálních požadavků a problémů, nepředvídatelných situací, aby
nejdůležitější část svatebního dne proběhla hladce a bez stresu
Koordinace svatby je samozřejmou součástí svatby na klíč, ale můžete si ji objednat i samostatně. Najměte si koordinátora na tolik hodin, kolik potřebujete.