koordinace obřadu

 

Pokud si vše potřebné zařídíte, připravíte a zorganizujete sami, ale rádi byste si Vy i Vaši blízcí svatební den užili a chtěli byste mít jistotu, že při svatebním obřadu se nebudete muset o nic starat a vše se povede, tak právě pro Vás jsou připraveny služby našich koordinátorů a budeme rádi, když jim všechny úkoly předáte a budete si plně užívat Váš svatební obřad.

Vaše koordinátorka se postará a dohlédne za Vás na bezstarostný a hladký průběh svatebních příprav před obřadem a v místě obřadu i samotného obřadu. I to v lecčems pomůže a ulehčí.

Při koordinaci svatebního obřadu zajišťuje svatební koordinátorka (nebo koordinátorky)  hladký průběh obřadu od příjezdu hostů na místo obřadu až po fotografování a odjezd hostů na hostinu.

Služba koordinace svatebního obřadu pro Vás obnáší:

·       1-2 hodinové osobní konzultační schůzky před konáním svatby na místě obřadu se
        snoubenci, kde nejprve stanovíme přesný průběh a organizaci  
        svatebního obřadu a úkoly koordinátorky v den svatby, a následně 2 hodiny práce
        koordinátora v místě obřadu

·       Neomezené konzultace emailem a telefonicky

·       Příprava všeho nezbytného a případné obhlédnutí místa obřadu

·       Vypracování návrhu časového plánu pro svatební obřad se snoubenci

·       komunikace s dodavateli a dohled nad nimi (dekorace svatebního místa, hudba,
        fotograf, kameraman atd.)

·       kontrola obřadního místa (výzdoba…)

·       koordinace blízké rodiny, svědků a družiček

·       kontrola, zda mají svědci doklady

·       v případě potřeby zastoupení svědka/svědkyně

·       komunikace s oddávajícím a matrikářkou nebo farářem při předání a kontrole
        dokladů, prstýnků apod.

·       organizace příjezdu svatebčanů, parkování vozů, uvítání a evidence příchozích
        hostů a organizační pokyny, zdobení myrtou a usazení svatebních hostů
        na místa

·       zajištění welcome drinku nebo přípitku

·       koordinace a kontrola hladkého průběhu svatebního obřadu – komunikace
        s oddávajícím, nasměrování hostů

·       organizace svatebního průvodu při vstupu na svatební obřad, seřazení hostů po
        obřadu do špalíru

·       načasování příchodu nevěsty s tou správnou hudbou

·       rozdání rýže či lístků růží

·       dle přání organizace svatebních zvyků po ukončení obřadu

·       seznámení hostů s programem dne

·       dohled a pomoc fotografovi s koordinací skupinového fotografování

·       koordinace přesunu svatebních hostů na místo hostiny

·       řešení dalších aktuálních požadavků a problémů, nepředvídatelných situací, aby
        nejdůležitější část svatebního dne proběhla hladce a bez stresu

 

Koordinace svatby je samozřejmou součástí svatby na klíč, ale můžete si ji objednat i samostatně. Najměte si koordinátora na tolik hodin, kolik potřebujete.