svatba na klíč

 

Nabízíme Vám kompletní či částečný svatební servis na profesionální úrovni, který Vám zaručí příjemné a bezstarostné svatební přípravy.

Svěřte se do rukou profesionálů a svůj svatební den prožijte v klidu a bez stresu, jen a jen si užívejte.

V rámci tohoto nejoblíbenějšího balíčku vše spojené s Vaši svatbou od A do Z zařídíme za Vás, ušetříme čas i stres. Restaurace s romantickou zahradou, svatební dorty a koláče, kytice a výzdoba… zvolte si sami, jakou službu chcete. Můžete si vybrat z různých služeb a dodavatelů, které Vám nejvíce vyhovují a přizpůsobit si tak svatbu podle svých představ. Jsme tu pro Vás…

Pokud nevyužijete náš svatební kompletní či částečný servis, můžete využít pouze zprostředkování našich služeb a dodavatelů. Ceny si nikdy na úkor klienta nenavyšujeme. Tím Vám zajistíme nejnižší cenu na trhu.

 

Osobní svatební servis obsahuje:

        

  · Poradenství a konzultace

          Prodiskutujeme s Vámi Vaše představy a přání a pomůžeme Vám vybrat tu  

          nejvhodnější alternativu.

     · navržení designu a tématu svatby včetně netradičních (když si cowboy bere    

       Popelku…)

· Asistence při vyřizování dokumentů

        ·  V případě zasnoubení s cizincem Vám poradíme při vyřizování dokumentů,

           zajistíme překladatele a tlumočníka obřadu. Vy se dostavíte na místo svatby
           pouze jednou před obřadem.

· Sestavení předběžného rozpočtu

       Na základě Vašich představ, požadavků a jednotlivých služeb, zpracujeme předběžný  

       rozpočet, který vzájemnou diskusí upravíme do požadovaného    
       stavu. V případě překročení Vám pomůžeme najít úspory.

 

Zajištění dodavatelů

Koordinátor zajistí dle přání snoubenců (objednatelů) veškeré dodavatele, zajistí objednávky, kontroluje jejich včasné vyřízení a dodání objednaných služeb nebo výrobků na místo svatby. Společně tak například navštívíme místo pro obřad a hostinu, potvrdíme a doporučíme dodavatele.

·       návrh pěti různých lokalit svatebního obřadu

·       návrh pěti různých lokalit míst svatební hostiny

·       zajištění svatebního obřadu (rezervace místa, termínu + oddávajícího)

·       zajištění svatebních šatů, svatebního oznámení, snubních prstenů, dortu a koláčků

        (slaďoučký vstup do manželství), květin a dekorací, ubytování, výslužek,    
        svatebního webu

·       zajištění fotografa a kameramana (včetně výroby fotoknihy nebo profi videa, natočení

        svatebního videoklipu),

·       zajištění kadeřnice a vizážistky (budete ještě krásnější),

·       zajištění hudby (živé či reprodukované dle Vaší chuti) a zábavného programu

        (romantického či divokého)

·       zajištění dopravy (taxi služby, limousine servis)

·       tlumočení (i když láska slova nepotřebuje…)

·       právní služby (kdyby byla třeba předmanželská smlouva)

Koordinace celé akce

Předložíme a probereme s Vámi detailní harmonogram celé akce, aby vše dopadlo tak, jak má. Sestavíme harmonogram svatebních příprav.

Služby svatebního koordinátora

K dispozici budete mít v den svatby 1 – 3 svatební koordinátory. Budou Vás provázet během celého dne a dohlédnou na to, aby bylo vše podle Vašich představ.

·      Spolupráce s matrikářkou a oddávajícím

·      Vítání hostů, rozdání voniček

·      Koordinace ubytování

·      Příjezd/odjezd vozů

·      Seznámení hostů s programem obřadu

·      Sestavení svatebního průvodu

·      Organizace fotografování

·      Přebírání/dohled nad svatebními dary

·      Zápisy do svatební knihy

·      Organizace zasedacího pořádku

až 100 hodin příprav, 5 - 8 osobních schůzek, neomezené konzultace prostřednictvím e-mailu a telefonu, práce v den svatby cca 8 – 10 hod.