
koordinace obřadu a hostiny
Služba koordinace svatebního obřadu a začátku hostiny pro Vás obnáší:
· 2-3 hodinové osobní konzultace před konáním svatby a následně 4 hodiny práce
koordinátora v den svatby
· Neomezené konzultace emailem a telefonicky
· koordinace svatebního obřadu viz výše
· koordinace a komunikace s hosty – dohlédneme na příjezd na obřad, vítání hostů,
usazování hostů na obřadě, komunikace s hosty při přesunu z obřadu
na svatební hostinu, dotazy hostů
· neustálá asistence nevěstě a ženichovi
· dohled nad programem ve svatební den
· komunikace s dodavateli na obřadě a na hostině
· V ceně je navíc zahrnuta koordinace začátku hostiny (1 hodina), kdy je nejvíce
zapotřebí dohledu nezúčastněné osoby při usazování hostů nebo při
přebírání svatebních darů a kdy je zapotřebí každé ruky navíc.
· připravíme ve spolupráci s restaurací i vše potřebné na přivítání novomanželů,
dohlédneme na výzdobu svatební tabule