
svatba na klíč
Nabízíme Vám kompletní či částečný svatební servis na profesionální úrovni, který Vám zaručí příjemné a bezstarostné svatební přípravy.
Svěřte se do rukou profesionálů a svůj svatební den prožijte v klidu a bez stresu, jen a jen si užívejte.
V rámci tohoto nejoblíbenějšího balíčku vše spojené s Vaši svatbou od A do Z zařídíme za Vás, ušetříme čas i stres. Restaurace s romantickou zahradou, svatební dorty a koláče, kytice a výzdoba… zvolte si sami, jakou službu chcete. Můžete si vybrat z různých služeb a dodavatelů, které Vám nejvíce vyhovují a přizpůsobit si tak svatbu podle svých představ. Jsme tu pro Vás…
Pokud nevyužijete náš svatební kompletní či částečný servis, můžete využít pouze zprostředkování našich služeb a dodavatelů. Ceny si nikdy na úkor klienta nenavyšujeme. Tím Vám zajistíme nejnižší cenu na trhu.
Osobní svatební servis obsahuje:
· Poradenství a konzultace
Prodiskutujeme s Vámi Vaše představy a přání a pomůžeme Vám vybrat tu
nejvhodnější alternativu.
· navržení designu a tématu svatby včetně netradičních (když si cowboy bere
Popelku…)
· Asistence při vyřizování dokumentů
· V případě zasnoubení s cizincem Vám poradíme při vyřizování dokumentů,
zajistíme překladatele a tlumočníka obřadu. Vy se dostavíte na místo svatby
pouze jednou před obřadem.
· Sestavení předběžného rozpočtu
Na základě Vašich představ, požadavků a jednotlivých služeb, zpracujeme předběžný
rozpočet, který vzájemnou diskusí upravíme do požadovaného
stavu. V případě překročení Vám pomůžeme najít úspory.
Zajištění dodavatelů
Koordinátor zajistí dle přání snoubenců (objednatelů) veškeré dodavatele, zajistí objednávky, kontroluje jejich včasné vyřízení a dodání objednaných služeb nebo výrobků na místo svatby. Společně tak například navštívíme místo pro obřad a hostinu, potvrdíme a doporučíme dodavatele.
· návrh pěti různých lokalit svatebního obřadu
· návrh pěti různých lokalit míst svatební hostiny
· zajištění svatebního obřadu (rezervace místa, termínu + oddávajícího)
· zajištění svatebních šatů, svatebního oznámení, snubních prstenů, dortu a koláčků
(slaďoučký vstup do manželství), květin a dekorací, ubytování, výslužek,
svatebního webu
· zajištění fotografa a kameramana (včetně výroby fotoknihy nebo profi videa, natočení
svatebního videoklipu),
· zajištění kadeřnice a vizážistky (budete ještě krásnější),
· zajištění hudby (živé či reprodukované dle Vaší chuti) a zábavného programu
(romantického či divokého)
· zajištění dopravy (taxi služby, limousine servis)
· tlumočení (i když láska slova nepotřebuje…)
· právní služby (kdyby byla třeba předmanželská smlouva)
Koordinace celé akce
Předložíme a probereme s Vámi detailní harmonogram celé akce, aby vše dopadlo tak, jak má. Sestavíme harmonogram svatebních příprav.
Služby svatebního koordinátora
K dispozici budete mít v den svatby 1 – 3 svatební koordinátory. Budou Vás provázet během celého dne a dohlédnou na to, aby bylo vše podle Vašich představ.
· Spolupráce s matrikářkou a oddávajícím
· Vítání hostů, rozdání voniček
· Koordinace ubytování
· Příjezd/odjezd vozů
· Seznámení hostů s programem obřadu
· Sestavení svatebního průvodu
· Organizace fotografování
· Přebírání/dohled nad svatebními dary
· Zápisy do svatební knihy
· Organizace zasedacího pořádku
až 100 hodin příprav, 5 - 8 osobních schůzek, neomezené konzultace prostřednictvím e-mailu a telefonu, práce v den svatby cca 8 – 10 hod.